КНП "НОВОТРОЇЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" Новотроїц...
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

Порядок складання, подання та розгляду запитів на публічну

інформацію в Новотроїцькій центральній районній лікарні

 

 

 

1.Загальні положення

1.1. Порядок складання, подання та розгляду запитів на публічну інформацію в лікарні (далі – Порядок) поширюється на всі запити на публічну інформацію, що отримані лікарнею відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

1.2. Запит на інформацію – це прохання особи до адміністрації лікарні надати публічну інформацію, що знаходиться у її володінні.

1.3. Запити можуть подаватись в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

1.4. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.

1.5. Відповідальний працівник, призначений наказом головного лікаря, несе персональну відповідальність за реєстрацію, опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запиту на інформацію та надання консультацій під час оформлення запиту.

 

2. Оформлення запиту на інформацію

2.1. Письмовий запит на інформацію подається шляхом заповнення форми письмового запиту на публічну інформацію, затвердженої цим наказом, або в довільній формі та має містити:

- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

 2.2. У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальний працівник лікарні, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

 

 

 

3. Реєстрація запитів на інформацію

3.1. Для ведення системи обліку використовується існуюче забезпечення документообігу.

3.2. Всі запити на інформацію, що надходять до лікарні, незалежно від форми, приймаються централізовано відповідальним працівником та реєструються в Журналі реєстрації вхідних документів.

3.3. Запити, які надійшли до лікарні поштою, підлягають реєстрації та подальшого опрацювання. Запити, отримані в усній формі, телефоном, факсом, електронною поштою приймаються та реєструються безпосередньо відповідальною особою.

 3.4. Реєстрація письмового запиту на інформацію здійснюється шляхом проставляння на ньому реєстраційного номеру та введення запиту до журналу обліку. Усні (отримані електронною поштою, факсом, телефоном) запити на інформацію – шляхом занесення їх до спеціальної картки (додаток до Порядку) з подальшим введенням до журналу обліку.

 3.5. Відповідальна особа забезпечує ведення єдиної форми журнал реєстрації вхідних документів, що містять публічну інформацію та знаходяться у володінні лікарні, та запитів на публічну інформацію.

 

4. Розгляд запитів на інформацію

4.1. Усі документи після реєстрації негайно передаються на розгляд головному лікареві, який розглядає їх та визначає структурний підрозділ лікарні, у володінні якого знаходиться запитувана інформація.   

4.2. У разі надходження запиту на інформацію, яка знаходиться у володінні кількох структурних підрозділів лікарні, особа, відповідальна за надання відповіді на запит, визначається відповідальною особою.

 4.3.  Після розгляду запитів головним лікарем, відповідальна особа фіксує у журналі обліку виконавця, відповідального за надання відповіді на запит, термін виконання та передає запит до відповідного структурного підрозділу лікарні.

 4.4. Інформація на запит надається структурним підрозділом лікарні, у володінні якого знаходиться запитувана інформація. Відповідь на запит готує керівник структурного підрозділу лікарні, у володінні якого знаходиться запитувана інформація, підписується головним лікарем або його заступником. Копія відповіді в обов’язковому порядку зберігається у відповідальної особи.

 4.5. Відповіді на запити підлягають обов’язковій реєстрації в журналі обліку.

 4.6. Відповідь на запит на публічну інформацію надається запитувачу у тій самій формі,  в якій оформлено запит,  якщо запитувач  не  просить надати її у письмовій формі.

 4.7. У разі надходження письмової кореспонденції,  яка  одночасно  містить ознаки запиту  на  інформацію та звернення громадянина, така   кореспонденція розглядається згідно з порядком, встановленим Законом України «Про  звернення  громадян» в частині, що не суперечить вимогам Закону України «Про доступ до публічної інформації». Кореспонденція, яка за своїм характером не є зверненням громадянина, розглядається згідно з порядком, визначеним Законом  України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

5. Плата за надання інформації

 5.1. Інформація на запит надається безкоштовно.

 5.2. У разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.

 5.3. Розмір фактичних витрат на копіювання та друк встановлюється в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.

 

6. Строки розгляду запитів на інформацію

 6.1. Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

 6.2. У разі, якщо запит на публічну інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше двох робочих днів з дня отримання запиту.

 6.3. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

 6.4. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувач інформується в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

6.5 Термін розгляду запиту на публічну інформацію продовжується безпосередньо його виконавцем, з обов’язковим повідомленням запитувача.

 

7. Відмова в задоволенні запиту на публічну інформацію

 7.1. Лікарня має право відмовити в задоволенні запиту в разі, якщо:

 - не володіє і не зобов'язана відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

 - інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону;

 - особа, яка подала запит на публічну інформацію, не оплатила встановлені фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком;

 - не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону.

 7.2. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі і має містити:

- дату відмови;

- мотивовану підставу відмови;

- порядок оскарження відмови;

- підпис.

 

 

 

8. Відстрочка в задоволенні запиту на публічну інформацію

 8.1. Відстрочка в задоволенні запиту на публічну інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

 8.2. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на публічну  інформацію має бути зазначено:

 - дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;

 - причини, у зв'язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений строк;

 - строк, у який буде задоволено запит;

 - підпис.

 

       9. Направлення запиту на публічну інформацію за належністю.

У разі, якщо лікарня не володіє запитуваною інформацією, але за статусом або характером діяльності їй відомо, хто володіє такою інформацією, відповідальна особа зобов’язана направити цей запит протягом двох днів належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.  

 

 

 

 

 

 Адміністрація лікарні

 

 

Форма входу
Контактні данні
Херсонська область, смт. Новотроїцьке, вул. Соборна, 105 тел (факс) 5-04-06 sveta1641@ukr.net
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів